FAQ (FREQUENTLY ASKED QUESTIONS)


Wat is de status van mijn bestelling?

Voor de status van uw bestelling kun je inloggen in je account van Hill Golf. Na het inloggen kun je de status van je bestelling(en) controleren. Uiteraard kun je ook contact opnemen met onze klantenservice via de mail of telefoon om de status van je bestelling na te vragen. 

Wat is de reguliere levertijd?

Artikelen die op voorraad zijn en vóór 16:00u besteld zijn, zullen normaliter de volgende werkdag door de pakketdienst geleverd worden. Artikelen die niet op voorraad zijn kunnen we doorgaans binnen 1 tot 5 dagen alsnog leveren. Soms kan er sprake zijn van extra drukte bij de pakketdienst(en) waardoor je bestelling een kleine vertraging kan oplopen. Wij zullen je hier altijd tijdig van op de hoogte brengen en indien mogelijk ook een alternatief aanbieden. 

Hoe kan het dat ik geen track&trace code heb ontvangen?

Je ontvangt altijd een orderbevestiging met track&trace code via de e-mail. Check ook altijd je spam of ongewenste e-mail. Controleer of het door jou opgegeven e-mail adres klopt. Indien je een schrijffout hebt gemaakt ontvang je geen orderbevestiging. Log in met het door jou opgegeven e-mail adres of neem contact met ons op via info@hill.nl.

Hoe wijzig ik mijn bezorgadres?

Door in te loggen in je account kun je zelf jouw afleveradres wijzigen. Indien je het afleveradres van een lopende bestelling wil wijzigen kun je het beste even mailen naar info@hill.nl met de nieuwe adresgegevens. 

Hoe annuleer ik een bestelling?

Dit doe je door in te loggen in je account bij Hill Golf. Annuleren is alleen mogelijk als jouw bestelling nog niet door ons is verzonden. Is je bestelling al verzonden? Dan kun je deze na ontvangst in originele staat weer retour sturen. Heb je geen account? Neem dan contact op via info@hill.nl en wij zullen u snel mogelijk proberen te helpen. Kijk hier voor meer informatie over het retourneren

Kan ik mijn pakketje ook ophalen bij een afhaalpunt van de pakketdienst?

Ja. Geef tijdens je bestelling aan dat je jouw pakketje wil ophalen bij een afhaalpunt. Kies vervolgens het afhaalpunt-punt bij jou in de buurt. Nadat je jouw bestelling hebt afgerekend, ontvang je van ons een orderbevestiging. Nadat je bestelling is verstuurd ontvang je de track&trace code. Hiermee kun je het pakket volgen en zien wanneer het pakket klaar ligt op de aangegeven locatie. Doorgaans ligt het pakket de volgende werkdag vanaf 16:00u voor je klaar bij het aangegeven afhaalpunt punt. Let op, als het pakket langer dan 7 dagen bij het afhaalpunt ligt zal deze weer retour worden gestuurd naar de afzender. Wacht dus niet te lang met ophalen.